Rješenja koja nudi DIZAJN MAJSTORICA za obrte, tvrtke, j.d.o.o., d.o.o., udruge i za privatne osobe: osmišljavam i provodim u djelo sve što možete zatrebati bilo da se treba otisnuti na papir, tkaninu, karton, šalicu, tapetu, kao promotivni materijal, ukras ili poklon.
LOGOTIP, simbol ili znak tvrtke koji predstavlja tvrtku i njezine vrijednosti. Logotip se može kreirati od početnih slova ili punog naziva koristeći zanimljiv i prikladan font ili može sadržavati neku jednostavnu simboličnu ilustraciju sa ili bez naziva tvrtke.
Kombinacija je mnogo, ali ono što bi kod kreiranja logotipa trebalo zapamtiti je da se ne koristi previše boja ni previše fontova te da je naglasak na jasnoći i jednostavnosti kojom taj logotip komunicira vaše vrijednosti.
Logotip vam neće pronaći nove klijente i ne vjerujem da ćete izgubiti puno klijenata jer im se ne sviđa vaš logotip. Vaš proizvod ili usluga te vaš sveukupan marketing i predstavljanje tržištu su ono što će vas nositi prema uspjehu, ali dobro osmišljen logotip će svakako pomoći u tome procesu.
Ono što je bitno je da logotip nosi u sebi vaše boje i da će dobro osmišljen logotip nositi bazu za dizajn ostalih promotivnih materijala te da će se u njih lijepo uklapati i s vremenom utisnuti u um vaših klijenata te će na način i njima taj mali simbol odmah potaknuti misao na vas i vaš proizvod te se na taj način, dugoročno, još više učvršćuje vjernost brendu.
Puno se još može pričati o tom malom simbolu. Sigurna sam da mnogi od vas nesvjesno ili svjesno odabirete neke proizvode čim vidite logo kojem vjerujete. Sigurna sam da možete pronaći barem jedan proizvod koji volite, ali ga zbog loga koji izgleda “jeftino” ili neprofesionalno niste željeli niti probati. Koliko god na neki način nije esencijalno bitan na samom početku poslovanja, zapravo se pokazuje da je na drugi način, dugoročno gledano, izuzetno bitan jer ti mali simboli nose u našem umu puno dublju i jaču poruku nego pre detaljne slike ili opisi.
Moja preporuka je svakako osmisliti dobar logo odmah u početku poslovanja jer je kasnije puno teže i skuplje mijenjati ga.
Ako ste se zbog štednje odlučili sami izraditi svoj logotip moram vam reći da je i to moguće.
No dodat ću i jedno osobno iskustvo. Izračunajte koliko vremena ćete potrošiti na surfanje, istraživanje, kreiranje i samu izvedbu i onda te sate pomnožite sa satnicom koju naplaćujete u svom osnovnom biznisu i vidite isplati li vam se toliki ulog.
Ono što ja mislim je da se najčešće ne isplati. Bolje te sate uložite u ono čime se bavite, a meni prepustite ono čime se ja bavim jer ću svakako biti i brža i povoljnija za to od vas, a ja sam već naučila delegirati pa čak i ako sam dobra u nečem prepustit ću to onima koj se time bave i fokusirati se na posao koji mi donosi zaradu i užitak. Za mene je to dizajn, ilustracija, fotografija i pisanje… ostalo prepuštam vama.